3 sept. 2016

Fotbal cu ...bere ...o placere!

Toata lumea stie ca meciurile de fotbal vin la pachet cu cateva beri reci + seminte 

In alte tari din UE pe orice stadion se vinde bere fara alcool, fara nici o problema... + carnati!

In Cluj-Napoca acest lucru pare greu de realizat atat pe Cluj Arena cat si pe stadionul din Gruia. La meciul CFR - Astra am solicitat, persoanelor care vindeau sucuri, o bere fara alcool si mi-au spus ca bere se serveste doar la VIP.... Si cum eram doar suporter mi-am baut paharul cu suc!

Sunt foarte curios daca maine la meciul Romaniei de pe Cluj Arena suporterii isi vor putea drege glasul cu bere rece, fara alcool bineinteles!?

Credeti ca vanzarea de bere fara alcool pe stadioane si in salile de sport la evenimente sportive ar fi un lucru rau/daunator?
Parerea mea este ca nu stim nici acum sa facem business!

Si parerea mea conteaza!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu