3 ian. 2016

Mancam ca sa traim sau traim ca sa mancam?

In aceasta seara (ziua 3 din Noul An), cam pe la ora 18, a trebuit sa dau o fuga pana la Iulius Mall din Cluj-Napoca sa cumpar niste produse pentru noul membru al familiei, produse care nu prea aveam cum sa le prevad anul trecut.

Nu mica mi-a fost mirarea cand odata ajuns la Mall cu greu am gasit un loc de parcare, a trebuit sa ma invart cam 15-20 minute prin parcarea subterana...

Odata urcat in Mall am crezut pe moment ca s-a mutat tot orasul acolo. Aveam impresia ca suntem inainte de Craciun si nu dupa.... La Auchan toata lumea era cu cosurile pline ... de mancare... in general....de parca de sarbatorile care tocmai ce au trecut au tinut cu totii cura de slabire.....sau au facut greva foamei ... sau or fi auzit ca se termina mancarea din Romania!

Eu am inteles ca statul ne vrea consumatori, da nici chiar asa!

Sigur ca la o asa afluenta de "flamanzi" si statul la casa de marcat a fost destul de lunga, asta si pentru faptul ca erau deschise foarte putine case.

Eu pana acum traiam cu impresia ca romanii mananca ca sa traiasca, dar de astazi convingerea mea este ca majoritatea romanilor traiesc ca sa manance....


Si parerea mea conteaza!

Un comentariu: